Общо показвания

вторник, 6 декември 2011 г.

Какво е това MLM и има ли той почва у нас (първи пас към вас)

 Преди да ви разкажа за компанията 4Life Research, трябва да знаете, че тя развива своята дейност в съответствие с принципите на MLM бизнеса. Затова предлагам първо да си изясним какво означава това.

MLM (Multi Level Marketing) или по известен у нас като Мрежов Маркетинг е най-интересното направление в съвременното предприемачество. Не бива да го бъркате с финансовите "пирамиди" или "серийното писмо".Това е огромен бизнес, предлагащ много повече възможности за забогатяване, отколкото който и да е друг бизнес. Например, в САЩ сега живеят над 500 000 милионера, 20% от които са спечелили състоянието си благодарение на MLM.
   Мрежовият Маркетинг най-сетне завоюва заслужено признание. В момента се преподава в Харвардската бизнес школа, а "Уолт Стрийт Джърнъл" съобщава, че е напълно възможно в най-близко бъдеще 50 - 60 % от стоките да се предлагат по мрежовия метод. Практически всички стоки, които се продават в магазините могат сега или в недалечно бъдеще да бъдат купени чрез Мрежовия Маркетинг.
   Какво представлява този феномен? Път към богатството или аферата на века? Лесен начин за правене на пари или напразна загуба на време? И най-важното - има ли за вас място в Мрежовия Маркетинг?
   Нека да разгледаме с какво толкова се отличава този бизнес от другите такива.
   1.Преди всичко МЛМ не е индустрия, като например металургията, електрониката и други. Това е маркетингова концепция, която може да се използва при почти всеки продукт или услуга. Преимуществото се състои в така наречения множащ се доход. Всички сте запознати с линейния начин на заплащане - вие работите един ден и получавате еднодневна надница. Шиете едно палто и получавате пари за едно палто.
   2. Натрупващият се доход е вторият начин за печелене на пари. Това е основният доход на застрахователните агенти, защото те получават % от полиците, продадени предната година.Ако агентът продава постоянно много полици, то може да си осигури добър доход към съществуващият от миналата година. Подобен е случаят при композиторите, певците, артистите и писателите.
   Но всичко, за което говорихме до тук не е Мрежов Маркетинг. Какво тогава Е Мрежов Маркетинг?
   Концепцията е много проста. Компанията, избрала този способ за продажби създава ядро от ентусиасти в различни райони на страната и ги обучава по бизнеса и продукта. След което, същата тази компания изцяло зависи от това,  как тези хора ще развият бизнеса си. За целта те трябва да са мотивирани да останат предани на продукта и компанията. Затова компанията им гарантира възможността да създадат собствена мрежа чрез привличането на 4-5, предани на делото дистрибутори, които от своя страна се "размножават", привличайки в бизнеса други ентусиасти. Привличането на нов човек означава, че той става разпространител на продукта на компанията. Големите суми, които вие започвате да печелите идват това, че получавате комисионни и бонуси, за продажбата на продукт от всеки, когото сте привлекли в отбора си, а също и от тези, които са привлекли вашите хора и т.н.
   Причината да се получават такива доходи е, че мрежовите компании икономисват 50% от разходите, обикновено нужни за стандартния  бизнес( реклама, транспорт, складове). Тези пари се дават на дистрибуторите под формата на комисионни и бонуси. НО НАЙ-ВАЖНОТО в Мрежовия Маркетинг е, че той работи! Концепцията му е толкова проста, че много образовани хора не могат да я разберат и се отказват от нея, смятайки я за мошеничество и фалшификация.От друга страна Мрежовият Маркетинг е прост, но далеч не лесен бизнес. Главното тук са контактите с хората. Това е истински народен бизнес. 
   За съжаление много хора "влизат" в Мрежовия Маркетинг, без да имат ни най-малка представа за него. Като и във всяко друго начинание, вие трябва да знаете правилата на играта. Има пътища, водещи към успех, има и такива, които водят към провал. "Безплатен обяд" и тук няма. Тези, които искат да преуспеят, трябва не само да продават продукта на своята компания, но и да концентрират своите усилия и енергия в изграждането на мрежа. Ключът на успеха е в това, вашите дистрибутори да продължат да ползват продукта на компанията ви.
   Но най-важният фактор в Мрежовия Маркетинг сте вие - вашата личност, плюс ентусиазмът ви и желанието за победа.
    За да постигнете успех в Мрежовият Маркетинг трябва да сте готови да вървите упорито напред, дори да получавате откази и да ви се присмиват.
   И накрая:  Мрежовият Маркетинг е за всеки, но не всеки е за Мрежовия Маркетинг. Помислете добре и се подгответе преди да приемете решение: струва ли си да се посветите на този бизнес и подхожда ли ви той на вас. Ако отговорът ви е положителен, то тогава захващайте се за списъка си от потенциални партньори, списъка си със задачи, мобилизирайте потенциала си и НАПРЕД!

Няма коментари:

Публикуване на коментар