Общо показвания

събота, 12 ноември 2011 г.

100 причини на салфетка

     Не съм търсил прилика с Don Failla и неговите "10 урока на салфетка", но е напълно възможно заглавието на книгата му да се е родило по начина, по който се появи моето.


  Седяхме с един приятел и разсъждавахме за икономическата ситуация в страната (че и в чужбина). Разказвах му за китайския йероглиф, който за думите "криза" и "възможност" е един и същ, или казано по нашенски "няма начин, да няма начин", а той твърдеше, че това са само красиви приказки. "Кажи ми как това може да стане у нас сега", - запита ме той. Отвърнах му че има начини и аз съм се заел с един от тях. Разказах му за сериозния мрежов бизнес, който започнах да развивам наскоро. Скептическият му отговор беше: "Това в България не може да стане". Кимнах с глава, взех една салфетка и му предложих: "Ако искаш можем веднага да запишем с теб поне 100 причини, които ще убедят всеки, че си прав. И да ги аргументираме. Но мисля, че нашата задача е да намерим поне една причина, поради която това е възможно. И да го направим."


   Не го обвинявам. Аз самият бях такъв преди време. Когато нещо не се получаваше търсех причините в световната конспирация, правителството, времето, че и в комшиите дори...Да, олекваше ми, но нещата не се променяха. Трябваше ми много време за да разбера, че това, с което съм се занимавал е било делегиране. Делегиране на правата, здравето и живота си. Т. е. прехвърляне на отговорността върху външни фактори. За да схвана накрая, че всичко, ВСИЧКО, което става в живота ми зависи единствено и само от мен.Един мъдър човек бе казал: "В нашия живот не се случват добри и лоши неща. Случват се приятни и полезни. Приятните са тези, от които получаваме удоволствие. А полезните - които ни носят поука и обогатяват нашият жизнен опит".


   Аз намерих своята причина, която да направи възможна промяната в живота ми. Открих и инструмента, с който да направя това.Той се нарича Мрежов бизнес с 4Life Research.


    Как  и защо се случи това, ще ви разкажа в следващия си пост.
     

3 коментара:

  1. Наистина повечето хора, с които съм говорил на тази тема, са на същото мнение, че в България ''това няма как да стане''. По-лошото е, че даже и да си позитивно настроен, рано или късно ти биваш залят от същата вълна скептицизъм, която вече е едва ли не удавила по-голямата част от населението.
    Все пак аз все още смятам, че България има шанс да се изправи на крака, но това изисква огромни усилия от страна на нашия народ, и докато това не се случи, държавата може да върви единствено към упадък.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте! От доста време се занимавам с интернет, и да си призная, мрежовият маркетинг доста ме заинтригува. Аз нямам опит в това, но непрекъснато чета статии и не ми се вижда толкова трудно - стига да имаш желание и време.
    Прочетох една ваша обява за присъединяване към вас, затова искам да попитам : Как става присъединяването? Трябва ли да ходя някъде, или всичко става по интернет?
    Аз съм от град Айтос, но живея в Поморие от няколко години. Тук кризата се усеща все повече, няма и работа. Затова сърфирам из интернет с надеждата да открия някакъв начин за излизане от тази криза, и мисля, че мрежовият маркетинг е една добра алтернатива.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте Тони. За съжаление не сте си оставили адрес, телефон имейл или нещо друго за връзка.
    Ако прочетете този коментар, моля поправете тази грешка и ще се видим да поговорим.
    Засега мога да ви кажа, че сте на прав път. Очаквам отговор - Емил Петков

    ОтговорИзтриване